Polerki (32)

Polerki

(32)
Dostępność w Netpunkcie/Czas wysyłki
Wybierz
Odbierz teraz w Netpunkcie
Kraków, Aleja Pokoju 78
Warszawa-Ursynów, Aleja KEN 83/U7
Warszawa-Białołęka, Modlińska 176
Łódź-Bałuty, Żurawia 3/5
Warszawa-Centrum, Aleje Jerozolimske 56
Kraków-Presto, Mogilska 97
Kraków, Wadowicka 6/9 Buma
Wysyłka
natychmiastowa
w 1 dzień roboczy
do 2 dni roboczych
Cena (zł):
  • Sortowanie domyślne
  • Cena - od najniższej
  • Cena - od najwyższej
  • Po popularności
  • Po ocenach klientów
  • Po ilości komentarzy
Karcher Karcher polerka BDP 50/1500 C
Karcher Karcher BDP 50/2000 RS Bp Pack
Karoseria naszego samochodu po pewnym czasie traci swój blask. Poza tym narażona jest również na zewnętrzne czynniki atmosferyczne, zarysowania czy mniejsze obtarcia. Własnoręczne przywrócenie wyglądu lakieru może nie być łatwe, ale przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi i instrukcji można odzyskać dawny blask lakieru. Takimi specjalistycznymi narzędziami są właśnie polerki.

Rodzaje
Polerki możemy podzielić na obrotowe i orbitalne. Obrotowe zwane są inaczej rotacyjnymi. Obsługa ich wymaga doświadczenia, ponieważ wykonuje ona ruch kulisty wokół własnej osi. Jej plusami są przede wszystkim szybka i efektywna praca, jednak osoba nie mająca nigdy do czynienia z polerowaniem lakieru może go uszkodzić . Polerki orbitalne (mimośrodowe) natomiast nadają się dla osób początkujących. Poruszają się po elipsie, a przez to, że wytwarzają mniejszą ilość ciepła jest mniejsze prawdopodobieństwo na uszkodzenie lakieru.

Moc
Dłuższa i bardziej efektywna praca polerki jest możliwa wtedy, gdy urządzenie dysponuje odpowiednią mocą. Dobra polerka będzie miała co najmniej 1000W.

Prędkość
W polerka do lakieru powinna być możliwość regulacji prędkości obrotowej. Dzięki temu możemy wykonywać różnego rodzaju zadania. Większa prędkość sprawdza się przy korekcji wad lakieru, za to mniejsze prędkości nadają się do wykończenia.

Pady
Pady to nic innego jak nakładki zakładane na polerkę. Właśnie one mają kontakt z powłoką lakieru. Rozróżniamy ich dwa rodzaje, z gąbki i z wełny. Pady z wełny przeznaczone są do polerek obrotowych. Charakteryzują się wysoką ścieralnością. Natomiast pady z gąbki wykorzystuje się w obu rodzajach polerek. Ważny jest tez rozmiar pada. Jeżeli chcemy użyć polerki do dużych elementów auta lepsze będą polerki o większej średnicy.