Podnośniki Podnośniki trapezowe(4)

Podnośniki Podnośniki trapezowe

(4)
Max udźwig w tonach:
1,0 - 2,0
Rodzaj:
Podnośniki trapezowe
Wyczyść wszystkie
AKTYWNE FILTRY
Czas realizacji zamówienia
Wybierz
Towar dostępny na magazynie
Wysyłka natychmiastowa Złóż zamówienie do 16:00, a towar wyślemy tego samego dnia roboczego!
Wysyłka w ciągu 1 dnia roboczego
Towar dostępny na magazynie dostawcy
Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych
Wysyłka w ciągu 3 dni roboczych i dłużej
Cena (zł):
  • Sortowanie domyślne
  • Cena - od najniższej
  • Cena - od najwyższej
  • Po popularności
  • Po ocenach klientów
  • Po ilości komentarzy
Max udźwig w tonach:1,0 - 2,0
Rodzaj:Podnośniki trapezowe
 Vorel Podnośnik trapezowy mechaniczny 380mm 1,5t (80271)

Vorel Podnośnik trapezowy mechaniczny 380mm 1,5t (80271)

ID produktu: 3019032
CECHY PRODUKTU
Max udźwig w tonach: 1,0 - 2,0
Rodzaj: Podnośniki trapezowe
Pokaż więcej
 Vorel Podnośnik trapezowy mechaniczny 95-390mm 1,5t 80252

Vorel Podnośnik trapezowy mechaniczny 95-390mm 1,5t 80252

ID produktu: 3019031
CECHY PRODUKTU
Max udźwig w tonach: 1,0 - 2,0
Rodzaj: Podnośniki trapezowe
Pokaż więcej
 Proline Podnośnik trapezowy 1t 85-383mm (46911)

Proline Podnośnik trapezowy 1t 85-383mm (46911)

ID produktu: 3084334
CECHY PRODUKTU
Max udźwig w tonach: 1,0 - 2,0
Rodzaj: Podnośniki trapezowe
Pokaż więcej
 Proline Podnośnik trapezowy 1,5t 95-390mm - 46915

Proline Podnośnik trapezowy 1,5t 95-390mm - 46915

ID produktu: 3084332
CECHY PRODUKTU
Max udźwig w tonach: 1,0 - 2,0
Rodzaj: Podnośniki trapezowe
Pokaż więcej
Podnośnik pod samochód na dobrą sprawę nie jest narzędziem – to po prostu element wyposażenia warsztatu, ale nie tylko. Odpowiedzialny kierowca bez podnośnika nie wyjeżdża nawet w krótką trasę. A jak wybrać podnośnik? Oto pytanie, na które musi sobie odpowiedzieć każdy, kto szuka pewnego, niezawodnego i stosunkowo taniego sprzętu. Przede wszystkim należy wybrać typ – standardowy lewarek jest zwykle niestabilny i przede wszystkim pasuje tylko do paru modeli aut. Potrzeba czegoś znacznie bardziej uniwersalnego, takiego jak podnośnik żaba, być może nawet żaba niskoprofilowa. To jednak nieszczególnie poręczny sprzęt, dlatego w trasę bardziej opłaca się zabrać podnośnik słupkowy (to podnośnik hydrauliczny o prostej budowie i dużej niezawodności). Podnośnik śrubowy albo trapezowy mogą się z nim równać siłą, ale stabilnością już niekoniecznie. Podobnie rzecz ma się, jeśli chodzi o mniejszy i poręczniejszy podnośnik nożycowy.

Dodatkowe trudności pojawiają się, jeżeli trzeba kupić nie zwyczajny podnośnik samochodowy, ale na przykład podnośnik motocyklowy albo podnośnik do busa. Teoretycznie różnice nie są wielkie, ale zdecydowanie nie każdy podnośnik zda tu egzamin. Klasyczny podnośnik słupkowy bez trudu podniesie osobówkę, ale żeby zapewnić większą stabilność, do busa przydaje się podnośnik słupkowy dwustopnicowy, a do warsztatu motocyklowego kupuje się w ogóle inny sprzęt. Ważną sprawą jest też udźwig – normalnie wystarcza podnośnik samochodowy 2 t, ale jeśli myślisz, jaki podnośnik kupić do warsztatu, to znacznie częściej odpowiedzią będzie podnośnik samochodowy 10 t, albo nawet dwa razy silniejszy. Nawet jeśli takich ciężarów nie trzeba będzie unosić, będzie on solidniejszy i stabilniejszy, a przez to ogólnie lepszy.

Jeśli chodzi o producentów, to tutaj, jako że w grę wchodzą potencjalnie poważne uszkodzenia auta, a przede wszystkim zdrowie i życie mechanika, nie warto ufać nieznanym firmom. Marki, które dziś są najpopularniejsze to Yato, Proline, Neo, Vorel czy Topex.